The Hair Authority™

Shop By Collection

Speciaal aanbod

Bespaar groots op je favoriete haarverzorgings- en stylingproducten met limited edition voordeelsets en meer!

<em>geschiedenis</em>

geschiedenis

We zijn er trots op dat we wereldwijd de nummer 1 professionele haarstyling­brand zijn*, met elke twee seconden een Paul Mitchell-product dat wordt verkocht.

1/5
<em>HOE HET BEGON</em>

HOE HET BEGON

In 1980 werden twee vrienden geïnspireerd om een bedrijf op te richten dat luxe haarverzorging voor een betaalbare prijs zou aanbieden. Met slechts $700 lanceerden John Paul DeJoria en Paul Mitchell een revolutionair haarverzorgingssysteem met drie producten.
45 jaar later biedt Paul Mitchell een breed assortiment producten die wereldwijd verkrijgbaar zijn.

2/5
<em>professionals voorop</em>

professionals voorop

Al 45 jaar steunt Paul Mitchell met passie professionals en dat zullen we altijd blijven doen met producten, tools en systemen die hun vakmanschap en ondernemingen laten bloeien.

3/5
<em>Voorloper in diervriendelijke haarproducten</em>

Voorloper in diervriendelijke haarproducten

Wij hebben een passie voor schoonheid van binnen en van buiten. Die toewijding vormt sinds 1980 de kern van alles wat we doen. Daarom waren wij het eerste professionele beautymerk dat publiekelijk stelling nam tegen dierproeven en 45 jaar later houden we ons nog steeds met volle overtuiging aan die belofte voor onze harige vrienden.

4/5
<em>Duurzaamheid</em>

Duurzaamheid

Door in 2025 over te stappen op gerecyclede materialen* verwachten we 137,7 ton nieuw plastic te besparen. Dat staat gelijk aan 16,8 miljoen plastic waterflesjes, genoeg om de kustlijn van Californië twee keer te bedekken!

5/5